Aloittaminen

On-Ramp on alkeisryhmä, jossa opitaan CrossFit -harjoittelun tekniikat ja harjoittelutapa.

RCFT On-ramp on 12 harjoituskertaa, joiden aikana kuntoatasoa saadaan nostettua siten, ettei muille tunneille jatkaminen ole vaikeaa. On-rampilla annetaan myös ravintovinkkejä, jotka tukee hyvinvointia ja harjoittelua.

On-rampilla harjoitellaan yleisimmät CrossFit-harjoittelussa käytetyt liikkeet ja niiden tekniikat. Lisäksi saat valmiuden painonnostoharjoitteluun.

Seuraavat On-Rampit:

Aamuryhmä
5.3.-4.4.2018
(pitkäperjantaina eikä toisena pääsiäispäivänä ma 2.4. harjoitusta)

12 KERTAA
MA 8-9 (ISOSALI 1)
KE 8-9 (ISOSALI 1)
PE 8-9 (ISOSALI 1)

Iltaryhmä
6.3.-3.4.2018 (pitkäperjantaina ei harjoitusta)

12 KERTAA
TI 20-21 (ISOSALI 1)
TO 20-21 (ISOSALI 2)
PE 20-21 (ISOSALI 1)

ILMOITTAUDU MUKAAN VERKKOKAUPASTA

Siirry verkkokauppaan tästä