RCFT First Pull-up Program 1.0

Kurssin tavoite on kehittää yläkropan vetävää voimaa. Osallistujien henkilökohtaisena tavoitteena voi olla esim. leuan yläpito tai ensimmäinen leuka. Ohjelma sisältää mm. yläkropan voimaa ja keskivartaloa vahvistavia harjoitteita.

Ohjelma koostuu kolmesta yhteisharjoituksesta ja 8-16 omatoimisesta harjoituksesta. Kesto 8 viikkoa.

Kurssi starttaa yhteisharjoituksella sunnuntaina 19.01. klo 11.00-12.00. Tällöin käydään läpi leuanvedon tekniikkaa ja harjoituksia sekä käydään läpi tulevan neljän viikon omatoimitreenit. Itsenäisesti tehtävien treenien kesto on 10-20 minuuttia ja nämä pystyy tekemään esim. ennen normi wodia tai sen jälkeen.

 Toinen yhteistreeni pidetään lauantaina 15.2. ja tällöin tarkastellaan kehittymistä ja päivitetään harjoitteita joita tullaan tekemään seuraavat neljä viikkoa.

Viimeisellä kerralla lauantaina  14.03. testaillaan kehitystä

 

Aikataulu:

Startti sunnuntaina 19.01. kello 11.00-12.00

Omatoimitreenit 20.01.-14.02. 1-2 harj./vko

Toinen yhteistreeni 15.02. kello 13.30-14.00

Omatoimitreenit 17.02.-13.03.  1-2 harj./vko

Viimeinen kerta 14.03. Kello 13.30-14.00

 

Ryhmään otetaan 14 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä (kurssi toteutuu, jos ilmoittautuneita on 8).

 

Ilmoittautuminen verkkokaupasta

Hinta: 59€

Kenelle: Harrastajalle, jonka tavoite on ensimmäinen leuka.

Valmentaja: Nea Hukkinen 

40373344622_0b13236b00_b.jpg

 

Reebok CrossFit Turku